Hai domande?  Studenti: +39 051 4120505  Pazienti: +39 3662876956

Agopuntura e MTC
Federazione Italiana delle Società di Agopuntura (FISA)
Sito ufficiale della Federazione Italiana delle Società di Agopuntura
World Federation of Chinese Medicine Societies (WFCMS)
Federazione mondiale che raggruppa le Società e le Associazioni di Medicina Tradizionale Cinese.
ICMART - International Council of Medical Acupuncture and Related Techniques
ICMART is an international non-profit organization, founded 1983. It is the only umbrella organization which represents Medical Acupuncture and Related Techniques worldwide. ICMART is the leading international organization for Medical Acupuncture, comprises about 80 Medical Acupuncture associations and colleges worldwide.  ICMART represents over 35,000 physicians practising acupuncture and related techniques. ICMART promotes the concept of evidence-based medicine regarding efficacy, safety and cost effectiveness in acupuncture and related techniques.

Pan European Federation of TCM Societies (PEFOTS)
Pan European Federation of TCM Societies (PEFOTS) represents TCM organizations in European countries. PEFOTS aims to promote cooperation between TCM organizations and practitioners in Europe, establish contacts with EU as well as EU member states health authorities, and engage in the process of traditional medicine legislation in Europe.
AgopunturaEBM
Sito dedicato all'Agopuntura e all'Evidence Based Medicine
Fundacion Europea de Medicina Traditional China
Fundación privada que tiene como principales objetivos la promoción, difusión, docencia y defensa de la práctica de la MTC.
SIAV - Società Italiana di Agopuntura Veterinaria
siav siav it-vas, societa italiana agopuntura veterinaria, italian veterinary acupuncture society, cura cure animali, cani gatti cavalli, MNC medicine non ...
Federazione Italiana Scuole Tuina e Qigong